Bezorgen
Veelgestelde vragen over bezorgen
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Jouw bestelling wordt bezorgd door DHL. Je kunt kiezen voor bezorging aan huis, op een ander adres of bij een DHL Parcelshop.
Ben je niet thuis bij de eerste bezorgpoging? Dan ontvang je een e-mail van DHL met de vervolgstappen. Meestal wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Lukt het dan ook niet, dan wordt jouw bestelling afgeleverd bij een DHL Parcelshop in de buurt. Je ontvangt hiervan een bericht per mail. Je kunt jouw pakket daar op een moment dat het jou uitkomt ophalen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
Ja, dat kan! Kies tijdens het bestellen voor afhalen in de winkel. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaarligt, meestal is dit op dezelfde of eerstvolgende werkdag.
Je kunt jouw pakket ophalen bij de receptie. Neem wel jouw orderbevestiging en een geldig identiteitsbewijs mee. Zonder deze gegevens kunnen we het pakket helaas niet meegeven. Jouw bestelling blijft 5 dagen beschikbaar. Daarna wordt het automatisch retour geboekt en ontvang je jouw geld terug.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestel je op een werkdag vóór 15.00 uur? Dan wordt jouw pakket meestal de volgende werkdag geleverd (binnen Nederland).
Bij ophalen in de winkel ligt jouw bestelling in de loop van de (volgende) werkdag klaar. Je ontvangt hierover een e-mail. Mocht de levering vertraging oplopen, dan laten wij jou dat binnen 1 à 2 dagen weten.
Wat zijn de verzendkosten?
✔️ Gratis verzending binnen Nederland vanaf €75,00
📦 Bestellingen onder dit bedrag: €9,95 verzendkosten
🌍 Verzending naar België, Duitsland of Luxemburg: €16,95
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Ja, tijdens het bestellen kun je een ander afleveradres invullen dan jouw factuuradres. Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling bij een DHL Parcelshop te laten bezorgen.
Wat gebeurt er als een artikel toch niet leverbaar is?
We doen ons best om de webshopvoorraad zo actueel mogelijk te houden. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan onze kwaliteitseisen voldoet. In dat geval brengen we jou direct op de hoogte en storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug via de door jou gekozen betaalwijze.
Westen Mode is niet meer verantwoordelijk voor jouw bestelling zodra het pakket is overhandigd aan DHL.