Bezorgen
Bezorgen
1. Levering door DHL
De bestellingen worden door DHL bij jou thuisbezorgd, op het door jou aangegeven afleveradres of bij een DHL Parcelshop. Als je hebt gekozen voor thuisbezorging en je bent de eerste keer niet thuis, dan ontvang je van DHL een mailbericht met de vervolgstappen. Meestal wordt het pakket een dag later nogmaals aangeboden. Ben je ook dan niet thuis, dan brengt DHL de bestelling naar de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop. Hiervan krijg je bericht van DHL. De bestelling blijft dan bij de DHL Parcelshop liggen totdat deze door jou wordt afgehaald.
2. Bestelling ophalen in de winkel
De bestelling kan opgehaald worden in de winkel. Je kunt je hiervoor melden bij de receptie. Om het pakket in ontvangst te mogen nemen, vragen wij jou ter controle de orderbevestiging en jouw identiteitsbewijs mee te brengen. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij het pakket niet afgeven. De bestelling blijft 14 dagen beschikbaar. Wanneer de bestelling niet binnen 14 dagen wordt opgehaald, zal deze retour worden geboekt en wordt het aankoopbedrag teruggestort.
3. Levertijd
Bestellingen die op werkdagen vòòr 15.00 uur geplaatst zijn, worden op werkdagen (maandag t/m vrijdag) binnen één werkdag bezorgd (in Nederland) Als een levering niet op tijd plaats kan vinden, om welke reden dan ook, dan krijgt de consument daar uiterlijk binnen 1 á 2 dagen bericht van. Westen Mode kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen bij onze bezorgdienst.. Als je ervoor hebt gekozen de bestelling op te halen in de winkel, ligt deze in de loop van de volgende werkdag gereed bij de receptie. Je wordt hierover per e-mail geïnformeerd.
4. Verzendkosten
Voor zendingen binnen Nederland hanteren wij vanaf het bedrag van €75,- geen verzendkosten, onder dit bedrag vragen wij €9,95 verzendkosten. De verzendkosten voor de landen België, Duitsland, Luxemburg bedragen € 16,95.
5. Afleveradres kiezen
Je kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres dan het contactadres te laten bezorgen. Ook het laten bezorgen bij een DHL Parcelshop is mogelijk. Dit kan in het bestelproces worden aangegeven.
6. Annulering artikelen
Wij behandelen ons online assortiment en voorraad met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan het voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling een product niet meer op voorraad is, of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dat geval krijg je hierover meteen bericht en wordt het aankoopbedrag van het artikel binnen 5 werkdagen teruggestort.