Winkelmand
Onze winkel

Klantenservice

Klantenservice
Telefoonnummer: 0599 - 412700
E-mailadres: klantenservice@westenmode.nl

Westen Mode A-weg 29 Musselkanaal

Westen Mode A-weg 29 Musselkanaal

Bezoekadres

A-weg
9581 AL Musselkanaal

Telefoon 0599 - 412700

Openingstijden Musselkanaal
Maandag 13:00 - 17:30 uur
Dinsdag 9:30 - 17:30 uur
Woensdag 9:30 - 17:30 uur
Donderdag 9:30 - 21:00 uur
Vrijdag 9:30 - 17:30 uur
Zaterdag 9:30 - 17:00 uur
Zondag 13:00 - 17:00 uur

Bestellen

Veelgestelde vragen over bestellen 

Hoe plaats ik een bestelling op westenmode.nl? 

Bestellen is heel eenvoudig. 

  1. Ga naar het artikel van jouw keuze. 
  2. Selecteer de juiste maat en het gewenste aantal. 
  3. Klik op ‘Plaats in winkelmand’. 

Jouw artikel wordt nu toegevoegd aan jouw winkelmand. 
Klaar met shoppen? Klik dan rechtsboven op het boodschappentasje en kies voor ‘Naar winkelmand’ om jouw bestelling af te ronden. Liever nog even rondkijken? Kies dan voor ‘Verder winkelen’. 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen voordat ik afreken? 
Ja, in de winkelmand kun je eenvoudig artikelen verwijderen of het aantal aanpassen. Alles naar wens? Klik dan op ‘Bestellen’ en volg de stappen in het bestelproces. 

Waar kan ik mijn kortingscode invullen? 
Heb je een kortings- of promotiecode? Deze code kun je invoeren voordat je de bestelling definitief plaatst. Klik hiervoor op ‘kortingscode toevoegen?’ 

Is een artikel in mijn winkelmand automatisch gereserveerd? 
Nee, artikelen in jouw winkelmand zijn nog niet voor jou gereserveerd. De voorraad wordt pas bijgewerkt zodra jouw bestelling is afgerond. Onze webshopvoorraad is gekoppeld aan die van onze winkel. Het kan daarom voorkomen dat een artikel tegelijk in de winkel wordt verkocht. Mocht dit gebeuren, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op om een passende oplossing te vinden. 

Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn favorieten? 
Wil je een artikel bewaren voor later? Klik dan op het hartje bij het product om het toe te voegen aan jouw favorietenlijst. Zo kun je het snel terugvinden wanneer je later verder wilt shoppen. 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? 
Jazeker! Na het afronden van jouw bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de door jou bestelde artikelen. 

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling nadat ik heb afgerekend? 
Dat is helaas niet mogelijk. Wil je toch nog iets bestellen? Plaats dan een nieuwe bestelling. Heb je kort na elkaar meerdere bestellingen gedaan? Dan proberen wij deze zoveel mogelijk in één pakket te verzenden. 

Kan ik ook telefonisch bestellen? 

AIs het niet mogelijk is om een bestelling te plaatsen via onze webshop staan wij altijd klaar om jou telefonisch te helpen. Een telefonische bestelling is mogelijk, mits er via een betaallink kan worden afgerekend. Wij zullen dan een betaalverzoek mailen of via WhatsApp versturen.  

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Cookies