Gil Bret jacke watte 90316208 9136
Specificaties
Een bestelling plaatsen
Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Kies de juiste maat en het gewenste aantal. Klik vervolgens op de knop 'In shoppingbag'. Het gewenste artikel wordt nu in de shoppingbag geplaatst. Daarna zijn er de volgende keuzemogelijkheden: 'Bestellen' of 'Verder winkelen'. Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op het boodschappentasje, rechts bovenin het scherm. In de shoppingbag kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop 'Bestellen' en volg de stappen in het bestelproces. Beschik je over een kortings- of promotiecode dan kun je deze invullen voordat je op de knop 'Bestellen' drukt.
Wanneer de artikelen in de shoppingbag zijn geplaatst, zijn deze nog niet voor jou gereserveerd. Zodra het bestelproces is afgerond, wordt de voorraad van de artikelen bijgewerkt. De voorraad van de webshop is dezelfde voorraad als die van de winkel. Hierdoor kan het voorkomen dat op het moment van bestellen hetzelfde artikel verkocht wordt in de winkel. In dat geval wordt er zo spoedig mogelijk contact met jou opgenomen en wordt er gezocht naar een passende oplossing.
Orderbevestiging
Zodra de bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door jou bestelde artikelen vermeld.
Artikel toevoegen nadat de bestelling is afgerond
Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. Wil je ook nog een ander artikel ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling. Wanneer wij constateren dat er meerdere bestellingen kort na elkaar zijn geplaatst, zullen wij deze zoveel mogelijk in één pakket versturen.
Direct betalen
Je kunt bij ons betalen met Ideal, Mastercard of Visa. Kies je voor betalen met Ideal, dan kun je betalen via jouw eigen bank.
De betalingen met Ideal, Mastercard en Visa worden ‘secure’ afgehandeld. Dit betekent dat de betalingsgegevens, die je doorgeeft om de betaling te verrichten, volledig zijn afgeschermd. Je kunt deze beveiligde pagina’s herkennen aan het slotje in de adresbalk van de website. De afhandeling van de betalingen via Ideal en creditcard worden voor Westen Mode afgehandeld door de internetkassa van Multisafepay.
Je kunt bij vragen altijd contact met Multisafepay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de website van Multisafepay.
Bezorgen
1. Levering door DHL
De bestellingen worden door DHL bij jou thuisbezorgd, op het door jou aangegeven afleveradres of bij een DHL Parcelshop. Als je hebt gekozen voor thuisbezorging en je bent de eerste keer niet thuis, dan ontvang je van DHL een mailbericht met de vervolgstappen. Meestal wordt het pakket een dag later nogmaals aangeboden. Ben je ook dan niet thuis, dan brengt DHL de bestelling naar de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop. Hiervan krijg je bericht van DHL. De bestelling blijft dan bij de DHL Parcelshop liggen totdat deze door jou wordt afgehaald.
2. Bestelling ophalen in de winkel
De bestelling kan opgehaald worden in de winkel. Je kunt je hiervoor melden bij de receptie. Om het pakket in ontvangst te mogen nemen, vragen wij jou ter controle de orderbevestiging en jouw identiteitsbewijs mee te brengen. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij het pakket niet afgeven. De bestelling blijft 14 dagen beschikbaar. Wanneer de bestelling niet binnen 14 dagen wordt opgehaald, zal deze retour worden geboekt en wordt het aankoopbedrag teruggestort.
3. Levertijd
Bestellingen die op werkdagen vòòr 15.00 uur geplaatst zijn, worden op werkdagen (maandag t/m vrijdag) binnen één werkdag bezorgd (in Nederland) Als een levering niet op tijd plaats kan vinden, om welke reden dan ook, dan krijgt de consument daar uiterlijk binnen 1 á 2 dagen bericht van. Westen Mode kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen bij onze bezorgdienst.. Als je ervoor hebt gekozen de bestelling op te halen in de winkel, ligt deze in de loop van de volgende werkdag gereed bij de receptie. Je wordt hierover per e-mail geïnformeerd.
4. Verzendkosten
Voor zendingen binnen Nederland hanteren wij vanaf het bedrag van €75,- geen verzendkosten, onder dit bedrag vragen wij €9,95 verzendkosten. De verzendkosten voor de landen België, Duitsland, Luxemburg bedragen € 16,95.
5. Afleveradres kiezen
Je kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres dan het contactadres te laten bezorgen. Ook het laten bezorgen bij een DHL Parcelshop is mogelijk. Dit kan in het bestelproces worden aangegeven.
6. Annulering artikelen
Wij behandelen ons online assortiment en voorraad met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan het voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling een product niet meer op voorraad is, of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dat geval krijg je hierover meteen bericht en wordt het aankoopbedrag van het artikel binnen 5 werkdagen teruggestort.