Marc Cain Collections

Marc Cain werd in 1973 opgericht door Helmut Schlotterer en het bedrijf is gevestigd in Bodelshausen (Duitsland). Marc Cain is mode die altijd een beetje anders is en toch altijd zichzelf. Marc Cain staat voor innovatief denken en exclusiviteit en heeft verschillende lijnen. Marc Cain collections is de chique lijn van het modebedrijf. Met Marc Cain collections ga je altijd stijlvol, vrouwelijk en verzorgd gekleed. 

1 - 36 van 85 artikelen

Orginele marketing

Marc Cain was een Italiaanse couturier met een Amerikaans paspoort. Hij hield van goed geklede vrouwen en snelle auto's. Op de snelweg tussen Bologna en Modena stierf hij na een fataal ongeluk met zijn Ferrari. Klinkt aannemelijk, maar Marc Cain bestaat niet echt. Het is een marketingnaam en verhaal, bedacht door de Duitse broers Schlotterer. De eerste collectie van het modemerk verscheen in 1973.

Tevredenheid is prioriteit  

Alles met het oog op de klanten. Marc Cain streeft ernaar je te inspireren met Op zoek naar opvallende hoogtepunten die niet alleen de aandacht trekken, maar ook indruk maken met topkwaliteit en ultiem draagplezier? Onze toewijding aan uitmuntendheid straalt door in elk aspect, omdat jouw tevredenheid onze topprioriteit is. Bekijk onze "Shop the Look"pagina en laat je door Westen Mode inspireren en adviseren over de collecties van Marc Cain.  

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Cookies